Kyrkis

Igår eller varje tisdag är vi utanför hemmet.! Vi åker till Hedemora o träffar kompisar, på kyrkis!
Minna älskar sång dans o spex!
Vi sjunger lite leker lite fikar lite, riktigt trivsamt.
Igår hitta minna på dockorna (nä jag placerade inte dockorna för att hon skulle se) är det inte otroligt att det blir så; Docka till flicka bil till pojk utan att man anstränger sig det minsta?
Visst minna gillar bilar oxå och jag vet att det finns killar som gillar dockor oxå.. Men just att se att dockhörnan tilltalade henne i en sån stor lokal med massa leksaker.. Hon blir nog en riktig docktjej!


Kommentarer
Postat av: ERIKA ENROTH

Men vad söt ! =)

Postat av: Sofie

Jahaahaa duu! Robban tog sej en tur på perra! Travade t.o.m;) tyvärr hann jag inte med att få något bildbevis;)

2013-02-22 @ 16:58:37
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Hej!

Jag kör just nu med en julkalender i bloggen - dvs dagliga tävlingar, med chans till extratävlingar då och då. Så det finns stora chanser att vinna lite julklappar till både dig själv och de i din närhet!

Just nu är det fyra tävlingar igång, och dagens julkalendertävling (pågår i 24 timmar) har en stor nalle som vinst.
Julkalendern hittar du här: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/annikas-julkalender.html

Samtliga pågående tävlingar finns länkade på min startsida!

Hoppas att du finner intresse i att vara med!

2013-12-03 @ 13:53:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback