Kläder

Vi ska tvätta idag och o Minna. Små kläder och stora kläder, fläckiga kläder och sunkiga kläder.
Ska försöka få ut nån Tradera annons oxå..
Mest av allt vill jag gå upp på brorsans vind och hämta en kartong med kläder 62-68 vet att det finns mycket smarr där :-)
Vi får se, ska kanske ta mig an deras sopsäck först som ska ut på försäljning. Det är inte bara en svart säck utan en säck med innehåll som ska sättas ut på tradera ev.
Har inte köpt så mycket kläder till Minna om ni tror det ( kan ju lätt tros eftersom jag jämt är ute på shop eller hur ;-)) jag har turen att få ärva utav både As brors dotter och mina brors barn.
Visst har jag handlat oxå det ska jag inte förneka men inte alls så mycket som jag kanske skulle ha gjort annars!
Till mig var det längesedan jag shoppade något, senaste var nog en amningsbh (hello sexy *not*)
Jag får minnsan rota i garderoben! Tur man fått låna lite från en kompis sen har jag fått några tröjor av grannen.
Skulle behöva nya skor lite varmare såna till höst/vinter.
Oj nu måste jag ta reda på bajsblöja, på återseende!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom ner till Stockholm så ska vi shoppa lite åt mamma också!

Svar: Ja jag tror vi gör det! :-)
Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback