hello mama!

Jag har fått ett plåster. Den sitter fast dagarna i ända. Den har ett namn. Den har två ben & två armar. Gulligt leende och är världens sötaste! Ja som ni kanske förstår så är det min dotter, Minna!
Hon är både mammig och blyg..
När hon sitter hos mig kan hon skratta och le åt andra men så fort jag länmar över blir det en tår eller fler och tystnar när hon kommer tillbaka till mig. Det måste ju betyda något? Utvecklingsfas? Separationsångest? Visst det kan det vara men hon är ju bara 4,5 mån... 6-8 mån har jag hört. Det kanske är något annat?
Vi ska till BVC idag, ska fråga henne lite mer om detta.
Ska bli kul att väga och mäta lilltösen oxå få se om hon blivit nå större. Men det tror jag hon börjar använda stl 68 mer och mer.
Idag hoppas vi på en date med Hilma och Molly!!
Molly är Minnas nya bebiskompis hon är 2veckor nu och två dar :-) Liten söt jänta!
Nästa år slåss dom väl om vilken som ska ha vilken leksak, barn ska ju alltid ha samma. Jag förstår inte det...?
Hilma vet ni väl charmtrollet från Uppsala! Men snart så kommer hon närmare, Falun.
Passar utmärkt för vi bor ju mitt emellan Hedemora- Falun.
Har inga nya bilder så idag ska jag foootta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback