babysim (hmm hade glömt att trycka på publicera i tors)

Som vi har väntat!
10,30 började det, mitt i Minnas sov tid (förmiddgsluren som hellst ska vara utomhus)
Gjorde oss redo ca 8,00 redan vid kl 9,00 var vi i bilen, hon kan sova i bilen en stund tänkte jag och vi drog iväg.
Svängde in på Ica Maxi och köpte blöjor (ny variant ska blogga om den sen), pratade med mamma/mormor i telefon så tiden ticka på och klockan blev dags att dra sig mot Grand Sport & Spa!
Det gick jätte bra för Minna i omklädningsrummet, duscha med mamma måste vi öva på det var inte så hon skrek eller så det var bara att vi inte visste riktigt hur man gör :-)
Väl inne i bassängen var Minna jätteglad ni vet när hon gapar och flinar med hela fejset!? så glad var hon och hade jätteskoj, typ 15min var vi i första gången lärde oss olika grepp o sjöng sånger! jag tror Minna längtar till nästa tors ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback