Huset

Jag har mycket tankar och idéer om inredning och design här hemma.. Men inget blir av riktigt..'
Tråkigt men nu kanske jag ska ta mig i kragen och fixa lite. Har en lång lista på idéer och på vad som måste inhandlas antingen på loppis eller på nån inredningsbutik eller till och med Ö&B.
Minna börjar ju bli så stor så hon kan vara med eller iaf ligga/sitta brevid förut var det lite svårare, när hon var vaken ammade hon, när hon sov sov jag eller slappa för att man var helt slut. Sen har veckorna varit fulla av stimm och stoj, men denna vecka ska vi ta det lite lugnare hon och jag!
Vill börja med Minnas rum oxå, men jag kan inte tapetsera knappt så jag kan måla, eller spraymåla det kan jag! Älskar sprayfärg -Vips- så har man fått något !nytt!
Bäst att jag snabbar på nu om jag ska hinna något idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk om man kunde vinna nån miljon på dom där trissen man aldrig köper ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback