Stanna

Nu har det hänt mycket bara på några dagar!
Minna vände sig i lördags rygg-mage
I fredags fick hon smaka på gröt och persikopure hon gillar det smaskar och äter :-)
Och idag måndag kände/ser jag en tand som vill komma upp, igår kväll "bet" hon mig fast jag fattade inte då att det kunde vara en sylvass tand... Aj!
hmmm ja å nån spjälsäng har det inte blivit än, men det är väl hög tid!
Skulle köpt en i helgen men då blev det lite annat att göra. Brorsan min gjorde illa sig/bröt armen typ blev ambulans och sjukhusvistelse så jag hjälpte till med barn och husåll på 17. han kom hem i lördags sen dess har jag befunnit mig i hans hus. Nu ska han få vila lite från syrran..
 
    
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej och hå, här händer det saker! Va kul!!!

2012-08-27 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback