photobox

Har framkallat 450 bilder från när vi var i thailand 2011.
Fick nys om att photobox hade 150 bilder gratis, taget tänkte jag!
Hmm ja det var 75 st åt gången, jaja det funkar ska ju beställa mer bilder sen på Minna tänkte jag.
Började ladda upp, ja 450 st bilder tar ju mer än en halv timma om man säger så ;-)
Suck blev störd 3 ggr så det var bara att börja om...
När jag var framme vid betala kategorin så stod det frakt 99 pix men oj tänkte jag hejåhå! Är ju van vid fujifilm 29.-
Men hade ju tagt ner mycket tid på att välja ut o laddat upp bilderna så visst jag tryckte på godkänt!
väntar och väntar i 1 vecka, fick en avi hem.
475 spänn och jag fick inte ens hem dom i brevlådan :-(
Hämtas hos den lokala handlaren ca 6 km här ifrån, mamma tiden räcker lixom inte till för att fara efter några foton som ligger och väntar... vill ha dom till brevlådan.
75 resterande bilder som jag har kvar att utnyttja får brinna inne!
har redan hunnit beställa från fujifilm. 3 dagar sen låg dessa fina bilder på dotra min i lådan. frakt 29:- 50st gratis bilder total pris för mig denna gång 39 kr!! hejja fujifilm ni vinner!
Bilderna var fina och kom i smarta plastlådor från photobox så det ska jag inte klaga på, men fuji härdan efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback