Liten blir stor

Först vill jag säga GRATTIS till min lillebror som fyller 24 år idag- men vänta hur gamal är inte jag då ra??? Var det inte jag som va runt 24-25 nyss??? oooppss....
Tiden går sjukt fort. Snart fyller Kevin 4 år åxå, fan jag hann inte med jag skulle ju ha barn när han var tre men jag sitter utan barn inte ens preg. Jaja jag hinner elle? Tiden går..........

Har bakat 4 pajer igår. 2 med äpple 1 annanas 1 med blåbär. ja vi får väl se hur dom smakar blev lite hastigt gjorda på kvällskvisten igår. Tur att Sofie står för biskvier och lite annat gott :-)

Mamma min åker till Afrika imorgon bitti, jag JAG har resfeber inte hon intet.. Saknar mamma redan hon är den bästa hoppas allt går vägen och att hon klarar sig i denna värme :-)


Kommentarer
Postat av: sofie

men ååååh va mega smarrt.. jag ääääälskar blåbär:P biskvierna står på svalning.. mellersta lagret har jag lyckats fått tjockt... kan du tänka dej:) tydligen ska man stressaihop d då blir d bra:P sees ikväll:)0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback