Zombie...

....det har jag varit länge, är så himla trött både på morgon, fm,em o kväll. pust! Inatt var det ju fullmåne så det gick ju inte att somna heller..

Varit på mässa i helgen. Barn & Baby. Jätte skoj men jag blev helt slut av att traska runt i olika montrar i 3 dagar.. Men nu så kommer det att komma massa skoj till butiken, eller ja det har ju redan börjat rulla in :-)

Suget efter att göra julkort har kommit upp men tiden finns inte... :-(
Men snart så, det är ju dags att sätta igång snart om man ska hinna klart till dec :-)


Imorn är en stor dag mitt livs största investering!!!!!






Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorgon!

Postat av: veronica

kommer soffan från den där möbelaffären mitt emot elgiganten i borlänge? Kusligt lik den vi kikat på! :D Super snygg!



<3

2011-02-15 @ 07:44:41
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback