Måndag...

Gillar inte måndagar... men jag gillar helger :-)
Helgen bestod av jobb o massa brorsbarnsgos :-) Både Ebba o Kevin var här o höll oss sällskap, himla kul!
Igår kände jag på bebismage, ett tydligt tecken på en busunge! nej då inte alls men det var as häftigt att känna henne eller lite läskigt åxå fick en ailien känsla, kärt barn har många namn :-)
Nästa gång kanske jag våga buffa tillbaks, starta en fight! Nä det skant ja, jag kommer bara att få tillbaks inte nu men sen hon kommer då bli garanterat längre än mig så småning om :-)
ha ni förstår väl att det inte va min mage va? ;-)

oj dags att kliva upp o göra sig redo för dagens...jobb....


Kommentarer
Postat av: sofie

klockrent.. man fatttar ju inte att d är en unge.. skiit colt.. man tror ju typ som kevin säger att d är en kattunge elr nåt;) bara att buffa på vettu nu medans man rår på henne;) ha en bra dag på jobbet.. själv ska ja åka till vårdcentralen å kolla bebbens mått å sånt:)

Postat av: Veronica

de är jag alldeles övertygad om :)



Men gud, jag som trodde att du hade en liten bebis i magen ;) inte dags snart då? :P

2010-10-05 @ 09:20:33
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: veronica

men vafan! Ja, jag tänkte det när vi hade lagt på, dom har ju lixom fått in "visningsex" eller vad man ska säga som står i butiken? varför skulle dom inte ha gjorts än lixom? fattar fan ingenting. jag blir irriterad!! haha!

2010-10-10 @ 14:22:43
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback