Frukost tajm igen :-)

Men ni slipper en bild på dagens frulle för det är typ samma som igår.. det går i perioder.

Kaffe & macka

Smooties & ägg

Fil & musli

Gröt & leverpastejsmacka

The & rost bröd

ägg & bacon

ja ni ser det finns en massa olika altenativ men just nu är jag inne på kaffe & macka spåret :-)

Sugen på ett bak åxå men när ska jag hinna det? jobb 10-18 kvällarna är typ redan uppbokade

Ikväll tisdag ska jag till min kusin med presenten, onsdag ska jag till min älskade Kevin, Tors träffa anna på en prommenad, fredag är alltid fredag med god mat o mys lördag scrapbooking mässa sen kräftätning med vänner, söndag konsert o bakisdag :-) happ det var denna vecka jag får sikta in mig på nästa vecka... fast då är det ju gratisvecka på träningsverk.. hmm Jag frågar Leila ist :-)

tjiing på er!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack! Hehe, ja precis ;) :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback