Regn...

Idag regnar det jag som hade hoppats på sol, det är ju fredag och allt.!
Jaha ingen återbäring för min del iaf betala i år igen, fan! jag som försöker lägga undan pengar till massa resor och massa kul i sommar men det blir minus i sommar.. jaja sluta shoppa kanske?

Gårdagen blev inte så lyckad, jag skulle ju städa upp här hemma. det enda som jag hann med efter div prommenader och telefonprat och tvtittande var disken o 2 maskiner tvätt resen återstår idag eller...??

Känner mig inge vidare. seg snorig & varm... men laddar på med c-vitamin :-)

Har massa bruna bananer hemma vad gör man med dessa??






Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Baka en smarrig banankaka kanske!

2010-04-09 @ 10:03:19
Postat av: Lina

det vore något :-) dom ligger ju kvar än haha

2010-04-13 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback