80-talet minns ni?

Ilördags var vi ut på hotellet här istan 70-80 tals musik det var ju skit bra, dansa häcken av mig :) men en fundering som jag har är vem fan kastar frisbee på dansgolvet? Detta slutade ju med att jag fick denna hårda stora frisbee på käften... va fan! Känndes som om jag fick jordens fläskläpp o blodsmak i munnen & värkande framtänder- tur att dom sitter kvar iaf. Under kvällen beklagade jag mig över att jag kände mig som hollywood fruarna med botox hahaha
Ja på tal om dom, programmet går på måndagar & är asbra haha eller j-vligt roligt iaf
MARIA MONTAZAMI är favoriten!



Bytte till sommardäck igårkväll, nu återstår bara lite tvättning av bilen. får nog bli till helgen.

Jag önkskar att jag har kameran med mig lite oftare, glömmer den jämt & om jag har en med mig så glömmer jag att ta bilder jaja mobilkameran finns ju alltid.¨

Dags att koka ägg & äta frukost, hämta tidningen & slå på mixmegapol.
Jobba jobba jobba. 9.45-18
 

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Catta

Åh! Jag älskar maria! Hon är ju för härlig! :) Fin blogg du hadde förrenten! Hur är det med dig?

Postat av: Iben

Hej,snygg blogg :) Händer idag då?

2010-04-25 @ 14:03:35
URL: http://iiben.blogg.se/
Postat av: Jonna

instämmer helt, maria är awesome. :)

2010-04-25 @ 20:56:17
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback