Vad bra det går.....

..eller inte...
siri har just haft ner min 2:a fönsterlampa från ikea.. trasig.. jahapp kanske inte behöver nån mys belysning på sommaren då.. typiskt bara utgifter hela tiden!

Söndag drar jag till Ullared med Ida och bettan o tina :-) ska bli himla skoj!!

På fredag 15 maj behöve jag inte vara R personliga chaufför någe mer :-) men jag kan tänka mig att jag ränner ute i Pingbo iaf :-)

Solen skiner och snart är sommaren här!!
Det har blivit några löparrundor på berget nu, går riktigt bra men det är jobbigt med uppförsbackarna :-)

Nu gör jag inte mycket, men har: Skjutsat Kevin till dagis, Robin till tandläkaren i säter, fikat på annas bageri *mums*, städat åt dogsen, tvättat nån maskin hemma och kl är bara 11.21.  börjar jobba 13.45...
Funderar på att ta en löparrunda men det är svårt att komma iväg själv... Afro dans i kväll det ska bli skoj!!


Vill köpa ny bil åxå nått i denhär stilen, men vi får väl se hur det bli med den saken :-)

      

Kommentarer
Postat av: Veronica

hembakta bullar är bland det bästa som finns! :p

Postat av: Veronica

sv: tack sötnos! :)

2009-05-20 @ 14:58:18
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback