Det regnar...

...på mina nytvättade fönster.. pust!!
Hoppas det blir bättre väder snart :-)
På måndag börjar jag att jobba heltid!! kanon bra men lite tråkigt att jobba hela dagar på sommaren.. semester v 30,31,32,33 tjoho!! har inget planerat än eller jo ska låna kevin en vecka eller så :-) Fasters goding!!

Jaja ska få i mig lite krubb nu sen ut i regnet och tillbaka till jobbet.. så i sommar vänner så vet ni vart jag finns :-) jag har inte glömt er bara att jag är instängd i gallerian!! haha vi ses ändå hoppas jag :-)




Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv; nejdå vännen, inte är de bara för vädret. Jag var sjuukt rastlös i mellan åt när ja inte hade någonstans att skriva av mig, haha! :D

Postat av: Ida

nej nej...nu ses vi inte mer =`( jag kommer att dö av trostess i saommar ärjag rädd för...jaja kanske får mig nåt litet kneg att roa mig med=)

2009-05-28 @ 18:21:17
Postat av: julhia

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig?



Tittar in för att fråga om du har lust att ge mig en röst i veckans blogg? Är nämligen en av finalisterna! TACK på förhand :)

det tar bara någon sekund ;D



Klick klick : http://sunshineforyou.blogg.se/2009/may/de-fem-utvalda-rostningsdags.html

2009-05-28 @ 23:10:36
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Anna

Nice! =) då har vi semester samtidigt! =)

kramis

2009-05-29 @ 16:35:19
Postat av: Hanna

Det hoppas jag verkligen att vi gör! Ses alltså... Har tänkt mig att jag ska tillbringa en hel del ledig till i Hedemora... kramkram

2009-06-02 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback