Party partajj

Brudar hur blev det med kryssningen? och hur blir det nästa helg? Fredag eller lördag? det tåls att tänka på :-)
Imorrn blir det iaf party i HDA med tjejerna och jag ser fram emot det, ska bara försöka välja kläder har ju 2 nya kjolar som väntar :-)
10.00-14.15 jobb lördag med andra ord *suck* sedan ska jag o kevin ner till brunnsjön o titta på pojkarna som leker :-) kevin kommer att älska det med alla bilar som drar runt runt på sjön ev en o annan 4-hjuling.. körv grillning blir det åxå.

nä nu ska jag lägga en beställning hos HM

               





Kommentarer
Postat av: Ida

ja nu bestämmer vi så det blir av, jag kan f.o.m den 13 feb å framåt=) så jag är inte så svår=)

2009-01-24 @ 10:51:11
Postat av: Mirjam

Ja nu tar vi tag i kryssningen jag har fått mitt schema nu..vi kan völ försöka cynka oss, jag kan kanske försöka byta om det skulle behövas jag vill åka på kryssning!!!

2009-01-27 @ 00:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback