Nu börjar det..

Allvaret alltså :-) Bla. Gympa imorn kl 19. Matlista. det kommer att gå bra, för I o H med hoppas jag. :-)
Har inte bestämt mig för vilket vitrinskåp jag vill ha än heller men ingen panik, det är värre med gardiner i köket- har inga än så länge, jo förrutom julgardinerna då men dom ryker ju på Tisdag.

Här kommer veckans matlista:

Mån: Falupytt

Tis: Lasagne

Ons: Fisk o ägg sås

Tors: Kassler o ris

Fre: "Mormors" kyckling

Helgen blir det garanterat ute mat eller parmiddag :-)


 

Kommentarer
Postat av: sara

hej vad gott med kassler..



vi brukar steka kassler sen har vi champinjonstuvning på de i en ungsäker form sen ost på de sen in i ugnen tills osten är smält.. gött!! sen vill jag ha ananas på men de får jag inte för de tycker inte kenneth om..

Postat av: Ida

HAHA handlingen gick skitbra, nu gäller det bara att laga maten oxå=) vi får se till att ha en gemensam shopping sen bara=) vi kom inte hem förän vid fem så det vart en lång dag=) hoppas det gick bra för dig me!

2009-01-12 @ 09:32:45
Postat av: Johanna

Vad duktig du är som fixar mat varje dag!

2009-01-13 @ 22:37:09
URL: http://thuansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback