Måndag

Jag brukar säga att jag hatar måndagar men denna måndag har varit ganska bra
Började dagen med att gå på Skönt under´s REA men hittade tyvärr inget, gick till jobbet segt första timmen sen kom jag på att möblera om :-) bort med julen, flytta pulkorna o fram med sängarna :-) japp klart!  14.15- slutat tack o hej vi ses imorn...sen köpte jag mig en smörgås och gick till Ida som klippte mig så fint (som alltid)+ la i ljusfärgning.
Kl 19 blev det gympa och nu tittar jag på bonden-bröllopet :-) så vackert så man nästan börjar gråta! :-)
Imorn ska jag på push torsdag med & på lördag blir det Harrys i Falun :-)




Kommentarer
Postat av: Mirjam

Nämen här hittar man din blogg, va trevligt...:) Blir så avundsjuk på er som ska till harrys på lör..hade velat följa men men får bli en annan gång. Kraam

2009-01-27 @ 00:33:28
Postat av: Veronica

sv: jaa!! haha. jag blir så förbannad! dom kan fasen hålla sig inne, eller ta bussen ;D allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback