Hår

Många undrar hur ofta jag brukar klippa mig och om jag lägger ner mycke tid på mitt hår.. Det är så här att jag har en super duper bra frisör (ida lindholm) som klipper mig kanske 5:e-6:e vecka ibland tidigare eller senare. Bleker- ja det gör jag, jag är inte född som en snöboll men blond (som kanske märks, eller) :-) Jag sälv tycker inte att jag lägger ner mer tid än nån annan på håret. Det bästa tipset jag har är att lägga ner lite mer slantar på bra produkter(schampo,balsam, stylingprodukter mm) som finns hos frisörer och inte på matvarubutiker :-) PÅ måndag kl 15 bär det av till taxi plan i Hedemora o glider in på salong kasteja där ida väntar få se vad som händer  :-)
jag hoppas verkligen att denna dam kommer fortsätta med sitt yrke annars vet jag ju vart hennes postlåda bor :-)

Tips på produkter:

            
stylingcreme                          "balsam"                  Shine                      schampo                  silverschampo





 Ida & Ja


Kommentarer
Postat av: Ida

du är go du=)

2009-01-24 @ 10:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback