Cult serien

Jag håller på för fullt här hemma o fixar o donar med div prydnader o möbler :-)
har fastnat för Cult serien, fin fina grejjor.
vitrinskåp håller jag på att leta efter, har hittat ett på jysk men alla vet ju hur jysk möbler är o ett på ikea så vi får se hur jag gör.. kika runt lite mer tror jag
                          
     JYSK                                           IKEA              


VILL HA/HAR/BESTÄLLT

                                    



                           


Kommentarer
Postat av: Veronica

meen guud! kvinna!! har du blogg och inte nämner detta för mig! gud va kul, nu fick du en till daglig besökare ;) ;*

Postat av: sara

va massa fina saker du har hitttat.. snart får jag oxå köpa massa saker när vi ska fylla stugan..

hoppas att allt är bra med dig?!!..



kram

2009-01-08 @ 12:18:54
URL: http://kobbo120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback