2009

Jul o nyår har varit toppen. jätte fina julklappar har jag fått och massa god mat både på julafton,juldan o nyårsafton! O massa choklad :-) mums
Nytt år-nya möjligheter :-)
Idag på jobbet monterade jag ihop min första Brio Happy liggvagn, mycke stort projekt haha det gick bra fick godkänt fast jag satte den åt "fel" håll hoppas jag kan säjla den åxå 
    


Jag vill göra nå kul ikväll inte sitta hemma själv o glo... har gjort 2 maträtter men vill inte äta nått av dem- låter bra visst :-)
Vill ha MAX mat, det är nog bara för jag har tänkt att sluta upp med "smaskandet" i veckorna men på lördagar är det tillåtet.¨
Sofie o kidsen var här och kika på nya lyan, oliver lekte med siri o öppnade paket.
jag trodde det nästan var lördag idag, öppet till två på stan ocg lediga imorn o lite festis sugen (fast jag inte ha nå alkohol hemma)

bjuder på några dec bilder                                                       




Kommentarer
Postat av: sara

va kul att du uppdaterar lite.. har helt glömt av att svara på messet men jag struntar i 10-års jubileumet. har ingen ork.. och pengarna såg jag oxå. tackar!!



ha de bra nu ropar sängen på mig!! nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback