Katta saknar mig....

Siri var lite pissoff på mig i torsdags. jag hade sovit i pingbo och när jag kom hem skulle jag till jobbet var borta en hel dag kom hem o går på träning, när jag vä kommer hem igen inser jag att hon inte gjort sina behov i lådan utan i min väska.. *morr*
När jag står i köket så sätter hon sig o pissar framför mig, jag blir helt tokig och vi hade bråk men sen lugnade vi oss o bara gosade o nu går hon på sin toa igen :-)
På natten fick ja magsjuka *blä* var hemma hela fredagen låg i sängen i ett dygn, jag ligger fortfarande kvar ska försöka äta nått snart... Sjukskriven nu tur at det är söndag imorn..


Kommentarer
Postat av: Ida

haha hon kan allt vara en riktig liten bitch ibland hon;)

2009-02-14 @ 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback