snälla, snälla

Tillåt mig skratta men är det inte helt klockrent att caroline af ugglas kommer till smedjan i stjärnsund  den 4 juli :-)
Jag kan till och med tänka mig gå dit bara för att vara snäll.. ;-)




Jaha vad händer annars i sommar då? Ingen Daldans i år iaf.. synd inte för att jag känner sug av att se & betala en massa pengar för att se nån kändis sen -93 stå å gala på scen men tackar inte nej till ett stort öltält med coverband :-)

Ser på Leila på landet men tycker bättr om när hon bakar.. (som ni kanske vet)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ja vi kanske ska åka dit..vi kan ju alla fall refrängen utantill..;)

Postat av: Veronica

sv; TACK! jag hade en toppen dag :) hur mår du idag? var kul att träffa dig igår :)

2009-04-12 @ 15:46:03
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback