ULLARED GEKÅS!!!

Jag säger bara det HERREGUD vilket varuhus! Så stort så mycket så billigt 5500 kr gick det åt inne på Gekås haha.
men mycket fina julklappar blev det till kusiner, ebba & kevin, mamma , pappa, Robin, andreas och izak o hans grannkompis :-) men även en heldel till mig åxå såklart.
Jag och bästa Ida hade en trevlig resa (hon körde, jag hängde bara på) åkte på sön 19/10 shoppade lite (1700kr)
hyrde campingstuga OBS utan TV  o WC hahahaha (en liten snik variant) köpte mat på ICA potsallad, skinka,gurka,tomat, juice,bröd, yoggi,ostkrokar,satsumas,bananer (även här en snik variant, så man kan shoppa mer på gekås ;-)) provade kläder som man sedan lämnade tillbaka dan där på.
Måndagen 20/10 blev en heldag inne i varuhuset (medtagen matsäck, snik igen ;-)) gick ut en vända med grejjer sen in igen hahaha.
På vägen hem McD med dipp o grejjer ja det blev det på dit vägen å  mums!
Så ni som är sugna att följa mer i vår: BÖRJA SPAR så ni kan säga ja när vi åker nästa gång :-)

Lite bilder:

kl.08.30      halva dagen halva bilen  kvällsmat

campingstugan utan TV & WC      modevisning :-)

Kommentarer
Postat av: sara

verkar som ni har haft de skoj!!..vill oxå åka dit.. men de blir ju inget iår.. som jag vet nu iaf. ha de bra

2008-10-24 @ 14:06:01
Postat av: A.J

Vad roligt med inlägg här!

2008-10-25 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback