Idag känns inge bra...

.. vissa dagar är bara bajs!
idag är en sådan, ingen lust att göra det som jag borde göra.. jobba är väl ett måste men alla andra saker ligger å väntar så länge..
Men jag borde vara glad jag har ju nyfixad frilla, ny besiktad bil med rent papper, ny vunnen vinst, nytt boende inom 1 mån, nyäten, nytt schema, nytvättat, förrutom allt nytt har jag mina "gamla" underbara vänner som alltid finns där (jag har ej glömt er) sist men inte minst lille Kevin som jag bara kan göra allt för!! Finns massa annat som står mig nära till lags men detta räcker för stunden.
En happy bild: 2 glada miner


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du vunnit? var det inte de spåkvinnan så? =)

2008-10-30 @ 13:39:55
Postat av: sara

ny blev jag nyfiekn på vad du har vunnit!?!

2008-10-30 @ 14:54:17
Postat av: Lina

ett present kort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback