Jag säger bara det..

..känner mig helt crazy lika bra att dra till uppsala där det är partajj! :-)
Ladda väskan med en bag-in-box, postafen, resorb och ipren haha det är jag i ett nötskal :-)
Sitter fortfarande å skrattar åt årets bästa/roligaste bild ni har sett den men den kommer igen kan bara inte sluta skratta!!
snart flyttar vi banankartonger överallt siri hysteriskt magsjuk (eller vad man ska kalla det) och jag bara rör runt. men adress ändring är fixad iaf. Sturegatan 10 B blir det hädan efter :-)
Återkommer om datum på inflyttnings fest!

Ska träffa mina tjejer nu! kram på er!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det känns bra att man kan få andra att skratta =) Tack för en mycket rolig helg!

Kramkram

2008-11-24 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback