TRÄNA

Jag och ida har kört hårt i flera månader nu, känns bra har fuskat enstaka veckor bara :-)
idag skulle vi på box men ida kunde inte (hon åker till karlstad  för att träffa sin systers snart 2 barn!) så jag bestämde att jag skulle gå dit själv men det blev inte så,roligare när hon är med liksom.. skulle ta promenad ist men blev inte så heller, nej jag är helt enkelt LAT!

sitter och letar ny bostad men det går väl så där.. nån som vet nån ledig trea?? hör av er..

nu väntar sängen!

cu




Kommentarer
Postat av: Anna A

Hej på dig Lina! Va kul att du har fått fart på bloggandet:) så du letar lgh är den du har lite för liten? Hoppas att allt är bra i övrigt. massor av Kramar!

2008-03-09 @ 16:19:39
Postat av: Linda

Såg att de sålde en fräsch 3a ovanför lekhörnet. köket var fint. Kolla fastighetsbyrån. ska ni köpa eller hyra? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback