Star hotell

japp det blev skaka rumpa denna helg, jag o ida drog till hennes kusin i Avesta på lite partaj!
Jätte mysig lya hade hon sen bar det av till star hotell o sen pizza take away fast vi åt där! :-)

när vi var på festen så insåg jag att väskan var borta, oooo nej vart är den letade som en tok men ingenstans i 1:an med kök som vi tillbringade vår förkväll i... jahapp jag har väl glömt den i bilen ringde Anna o dona MEN DÅ hittade jag den rackarn vid sängen hennes hahaa inte brukar jag väl supa bort något (förrutom några hjärnceller :-)) ojoj sedan hela kvällen satt den hårt på min axel!

lite bilder som ida tog på bara oss tror jag haha

image23                image24                  image25               image26

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan då shejka du =)

2008-01-19 @ 08:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback