Efter regn kommer solsken..

Farfar Sören gick bort igår känns så overkligt men vad kan man göra? Inget, bara hoppas på att han inte märkte det eftersom han sov, hoppas att han har det bra nu.. usch vad ledsen man är.. stackars farmor åxå hur ska hon klara sig? Vi tar hand om dig farmor lovar det vi är ju en stor familj som hjäls åt!

Idag klarade Emelie körkortet GRATTIS!!! Håll i hatten, tut tut!!

Sofie blev mamma igen idag till en tösabit :-) GRATTIS till er med!!

Nu ska jag runda av och packa träningsväskan för jag ska och fightas med Ida strax!




Kommentarer
Postat av: Ida

hmm...ja, jag gruvar mig för när nån som jag tycker om ska gå bort...inte kul alls..
men sånt är livet å även om man alltid kommer att känna sorg så går det ju som tur över (iaf det värsta) å man börjar se det roliga i livet igen! kram på dig som tar hand om oss alla=)

2008-02-07 @ 20:04:13
Postat av: Johanna

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback