JAG BLIR/ÄR GALEN PÅ VISSA

Ja det är otroligt att man ska bli missuppfattad...man skriver vanliga mail och är så tydlig som möjligt men nej då får man en massa skit för det och anklagas för att lägga spydiga komentarer!
ja som ni ser så pratar jag inte om mina vänner utan några jag inte känner här ifrån landet..
jo TRADERA jag är beroende jag vet jag både fyndar och säljer, denna gång skulle jag sälja kuddfodral men det verkar inte som jag får betalt.. jaja slut tjatat om detta..
jag ser framemot fikan med linn runt lunch tid det var åra tals vi sågs säkert 1mån sen otroligt fast vi bor i samma lilla stad :-) vi har så mycket på gång men jag har inte glömt dig tjejen! :-)


Köpa??image8

Kommentarer
Postat av: Linn

tssss.. du e rolig du. Du kör på med ditt tradera :) hihi.. jag med i bland :P Jag har en mysse på G som jag lagt ett bud på ha ha.. ska vi ses snart då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback