barnvakt hela helgen

åt ebba och kevin!
robin och emelie har köpt hus så dom donar när det är helg och då är jag barnvakt så dom hinner med något! :-)
vi har badat, träffat bella, shoppat på kupolen, gått på barnloppis o "fyndat nostalgi leksaker" :-) mm
det är ett heltids jobb att ha barn kan jag säga er.. men det har varit jätte skoj dom är ju så snälla fast man trottsar ibland .-) eller vad säger du ebba? haha
ibland kommer jag att tänka på att snart kanske det är min tur men just nu räcker det med att bara låna :-)
image10


Kommentarer
Postat av: Linn

jag vet att du blir härnäst.. mamma Lina :)

Postat av: Linda

Det tror jag också ;)!! Det skulle du passa som.. du skulle bli den bästa mamman! Kram

2007-10-16 @ 13:13:44
URL: http://mytime.blogg.se
Postat av: Ida

sötisar!! ser fram emot att läsa, fast det mesta vet jag nog ändå;) hihi kram iaf!

2007-10-16 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback